Marka osobista jest nierozerwalnie związana z tym, w jaki sposób się prezentujemy. To my sami mamy największy wpływ na to, jak widzą nas inni. Jednak nie oznacza to, że obraz, który będziemy tworzyć ma być całkowicie fikcyjny. Mimo wszystko, najważniejsze powinno być zachowanie autentyczności. Jak zbudować markę osobistą dzięki fotografii i wideo? Zostań z nami i dowiedz się więcej!
Marka osobista – dlaczego warto ją budować?
Budowanie marki osobistej niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim marka osobista pozwala wypracować profesjonalny wizerunek. Jest też szansą, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować wizerunek eksperta. Jeżeli wystawisz swoje wartości, umiejętności i doświadczenie na światło dzienne, Twoja marka stanie się rozpoznawalna i doceniana.
Jakość Twoich usług ma odzwierciedlenie w sposobie prezentacji. Jeżeli nie przykładasz dużej wagi do tego, jak widzą Cię inni, nie możesz oczekiwać, że będą traktować Cię jako silną i rzetelną markę. Pozytywny wizerunek idzie w parze z wyższymi stawkami, które możesz oferować. Budując markę osobistą możesz stać się specjalistą w swojej branży, a jednocześnie zyskać nowych klientów.
Fotografia a marka osobista
Fotografia wizerunkowa ma za zadanie wyróżnić Twoją markę na tle konkurencji. Większość z nas to wzrokowcy, dlatego budowanie wizerunku sprawdza się najlepiej, jeżeli robimy to za pomocą obrazów wizualnych.
Jeżeli rozwijasz swoją markę w Internecie, zdjęcia są Twoim niezbędnym narzędziem pracy. Wykorzystasz je do stworzenia grafik na social media, do artykułów na bloga, a także do reklam czy miniatur do filmów na YouTube.
Profesjonalna galeria zdjęć może zdziałać wiele dobrego w budowaniu Twojego wizerunku. Dlatego najlepiej zdecydować się na sesję biznesową lub wizerunkową u fotografa. Dobra jakość to podstawa w kreowaniu określonego wizerunku. Twoi odbiorcy chcą wiedzieć z kim mają do czynienia, a fotografie wzbudzają w nich zaufanie, przez co chętniej zdecydują się na współpracę z Tobą.
Wideo a marka osobista
Budowanie marki osobistej to bardzo złożony proces, a w jego skład wchodzi również produkcja wideo. Prezentacja poprzez filmy daje Ci jeszcze większą możliwość kreowania wizerunku.
Możesz tworzyć filmy szkoleniowe lub instruktażowe. Każda forma jest odpowiednia, by w jakiś sposób zareklamować siebie, ale tym samym przekazać odbiorcy jakąś wartość. Coraz chętniej marki tworzą swoje kanały w platformie YouTube i to tam kreują własny wizerunek.
Regularne publikowanie filmów jest skutecznym uzupełnieniem działań wizerunkowych, choć zarazem sprawia duże trudności, ponieważ powinno się opierać na ciekawej koncepcji. Musisz znaleźć swój własny sposób prezentacji, ten pierwiastek oryginalności jest kluczem do sukcesu.
Wypowiedź filmowa pozwala przekazać wiadomość precyzyjnej i skuteczniej niż jest to w przypadku zdjęć. Przemyślany komunikat, który zawrzemy w naszym filmie, ma większą szansę na zapamiętanie przez odbiorców. Tym samym jest to dla nas sprzyjająca okoliczność na wyróżnienie i kreowanie przyciągającego wizerunku. A dzięki temu nasza marka osobista może być w coraz wyższej cenie.
Jaka ma być Twoja marka osobista?
Wiesz już, jak zbudować markę osobistą dzięki fotografii i wideo i jak ważną rolę odgrywają. Pora zastanowić się, jaka chcesz, by była Twoja marka. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań warto się określić. Wyznacz swoją własną drogę, którą chcesz podążać i przemyśl, jak chcesz być postrzegany przez swoich odbiorców.
Pamiętaj, że ludzie doceniają, gdy ktoś przeciera nowe szlaki. Bycie profesjonalistą nie wyklucza tego, że możesz działać poza schematami przyjętymi przez Twoich konkurentów. To właśnie będzie Twoją siłą, która Cię wyróżni.
Interesuje Cię fotografia wizerunkowa? A może szukasz studio nagrań? W .gold studio pomożemy Ci się wyróżnić za pomocą zdjęć i filmów.
Zbuduj z nami swoją markę osobistą 🙂
Zapytaj o sesję wizerunkową i produkcję wideo.