Scroll to top
© 2020 | Projekt i wykonanie: Rafał Daniecki
Udostępnij

Jak promować branżę gastronomiczną za pomocą wideo?


Blog fotograficzny i wideo | Studio fotograficzne i filmowe | .gold studio

Jeśli jesteś właścicielem restauracji lub jakiegokolwiek innego lokalu gastronomicznego i zastanawiasz się, jakie korzyści kryją się za nagrywaniem filmów, znalazłeś/aś się w doskonałym miejscu. W tym artykule pokrótce opowiemy Ci, co robić, aby wykorzystać pełen potencjał komunikacji za pomocą wideo dla gastronomii.

Opowiadaj historię

Ludzie lubią słuchać, tylko najpierw trzeba zacząć do nich mówić. Jeśli w swoim filmie opowiesz o początkach swojej działalności lub o tym jak przebiegają codzienne prace, po pierwsze zainteresujesz odbiorców, a po drugie zyskujesz szansę, że zdobędziesz ich sympatię.

Motyw przewodni – jedzenie

Nie zapominaj pokazywać tego, co najważniejsze. Pokazując jedzenie, wzbudzisz apetyt, zachęcisz do odwiedzenia Twojej restauracji. Możesz to robić na wiele sposobów. Twórz filmy z przepisami, pokazuj dostawy świeżej żywności, przedstawiaj gotowe dania, które podajesz w swojej restauracji.

Udostępniaj relacje

Nie muszą one być długie, ważne żeby pojawiały się systematycznie. Za pomocą takich działań zbudujesz relację z widzami. Pozwolisz im się do Ciebie przyzwyczaić i zacząć utożsamiać.

Pokazuj współpracowników

Doskonała atmosfera i przyjazne relacje to ważny czynnik, który wpływa na zaufanie. Pokazując szereg osób, które mają wpływ na jakość Twoich usług, kreujesz własny wizerunek i podkreślasz rzetelność, a także profesjonalizm.

Inspiruj i dziel się pasją

Kiedy pokazujesz swoją miłość do jedzenia, zarażasz tym innych. Ludzie z pewnością chętniej odwiedzą Twoją restaurację, jeśli po drugiej stronie zobaczą osobę pełną pasji. Zdradzaj wskazówki i cenne rady dotyczące gotowania, wtedy szybko zdobędziesz szerokie grono odbiorców.

Wideo dla gastronomii – korzyści

Nagrywanie i udostępnianie filmów może przynieść wiele dobrego dla wizerunku Twojej restauracji. Do tych korzyści należą:

  • budowanie rozpoznawalności i wzbudzanie zainteresowania,
  • tworzenie rzetelnego i profesjonalnego wizerunku,
  • utrzymanie trwałych relacji i kontaktu z Klientami,
  • angażowanie potencjalnych odbiorców do śledzenia działalności,
  • zwiększenie zasięgów w mediach społecznościowych.

Tworzenie filmów niesie za sobą szereg szans i korzyści, które pomogą Ci skutecznie wypromować własną działalność, zdobyć potencjalnych Klientów oraz wyprzedzić konkurencję.

Jeśli szukasz studio nagrań, które zrealizuje dla Ciebie profesjonalny film promocyjny, służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu. Przedstawimy Ci ofertę wideo dla gastronomii, zgodną z Twoimi oczekiwaniami i możliwościami.

Umów się na nagranie filmu promocyjnego!

Zarezerwuj termin 😃

Powiązane wpisy